Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ja
jangmcoolen - 15-06-2015 12:57:18
Computers & Telefonie

Senioren mob.telefoon

Hier een praktijkman.
toen mijn vrouw een herseninfarct "kreeg" en wel zodanig dat ze altijd in een verpleegtehuis kwam, was ik als de dood dat mij zoiets of iets anders zou overkomen want vanaf nu was ik alleen; hoe sneller med hulp hoe geringer de handicap.
ik vroeg in ons app gebouw om een gezamenlijke voorziening. nee, dus. toen googlede ik naar ouderen instanties; die geven een kettinkje om de hals, maar ik vind de kosten vrij hoog.
omdat ik vaak in het verpleegtehuis was, schafte ik -- uit noodzaak -- een mobieltje aan. bij kpn vroeg ik wat doet deze (rode) knop. "mijnheer, dat zal ik uitleggen. je kunt drie telnrs opnemen in deze mobiel. kom je in nood dan druk je op die knop. dan gaat bij de eerste de telefoon. neemt die niet op, dat gaat die naar de tweede enz""". ik zeg "precies wat ik zoek en lekker grote lettertoetsen dat is ook ideaal; ik neem hem"" ik heb er het nr van mijn dochter die dichtbij woont inzitten, dan van mijn tweede dochter en dan 112. werkt al zeven jaar perfect.