Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ho
hopetobehelping - 15-06-2015 19:42:39
Auto & Vervoer

'formele klacht' indienen

Beste w.haarsma,

als het een fabricage fout is dan moet de verkoper ervoor zorgen dat het kosteloos gerepareerd wordt.
het probleem zal waarschijnlijk zijn om aan te tonen dat het een fabricage fout is.
iedereen zal het met u eens zijn dat een auto van ruim 3 jaar dit mankement niet behoort te hebben, maar aantonen dat het een fabricage fout zal niet eenvoudig zijn. en de vraag is ook maar of dit snel voor elkaar te krijgen is.

waarschijnlijk zult u dit toch zo snel mogelijk opgelost willen hebben.
als ik u was zou ik toch nog een keer naar uw dealer gaan en samen bekijken wat de mogelijkheden zijn.
aangezien uw dealer het ook vreemd vind dat dit zich voordoet is uw dealer wellicht bereid om water bij de wijn te doen (als u dat ook acceptabel vind uiteraard).

wat u natuurlijk ook kunt doen (maar wellicht al gedaan heeft) is contact opnemen met de landelijke organisatie, klik http://www.skoda.nl/contact">hier.