Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

gompy2
gompy2 - 16-06-2015 13:25:16
Computers & Telefonie

Onverwachte hoge internetkosten op factuur, geen sms ontvangen bij overschrijden dataverbruik:

[quote=arthurvanroekel schreef op maandag 15 jun 2015, 23:32]ben meer dan 30 jaar klant van kpn (telefonie, internet). ik schrok van de laatste twee facturen maart €3637 en april €4859 voor internet verbruik van mijn mobiele abonnement terwijl dat in de voorgaande maanden 45 euro was. mobiel internet is voor ons de enige oplossing aangezien bij ons geen adsl, kabel of glasvezel mogelijk is.
**knip**

is er in jullie huishouden sinds januari/februari iets wezenlijks veranderd aan apparaten of zo?
andere smartphones misschien?