Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

crewmember
crewmember - 16-06-2015 15:48:48
Computers & Telefonie

Libratone aankoop

[quote=uwjurist schreef op dinsdag 16 jun 2015, 08:25]ik deel de mening van hopetobehelping.
u mag een nieuw product verwachten en hoeft geen genoegen te nemen met een showroommodel. ik raad wel aan een getuige mee te nemen naar de winkel en het gesprek daar op te nemen zodat u bewijs krijgt dat u niet een nieuw product is geleverd.
met vriendelijke groet,
mr. monique doomernik

volgens mij zijn er geen apparte wetten wat betreft showmodellen. wel dat het apparaat wat je koopt in goede staat moet verkeren en werkend moet zijn.

zover ik weet mogen ze je dus (tenzij je dit expliciet gemeld hebt) gewoon het showmodel verkopen. als het product echter een gebrek/beschadiging vertoont ten gevolge van dit feit, heb je wel recht op een nieuw model/geld terug.

zeker bij zón soundbar doet dit echt 0.0 voor de levensduur van het apparaat. dus tenzij iemand hem moedwillig gesloopt heeft heb je er geen nadeel aan neem ik aan.

verder is het bij producten die wel slijten (plasma tv's, oude lcd schermen, computers met ventilatoren) minder gebruikelijk om showmodellen mee te geven zonder korting.

bron: 5 jaar in de electro retail gewerkt.