Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

bl
blackpearl - 17-06-2015 09:53:31
Vrije tijd & Tuin

Betaling die niet ontvangen is

Mijn dochter wordt sinds kort door de wet als meerderjarig beschouwd en mag eigen handig beslissingen nemen en zoals in dit geval, ook een abonnement afsluiten. ik ben haar behulpzaam omdat ze van dit soort zaken nog geen kaas heeft gegeten.ze heeft geprobeerd om het zelf op te lossen maar puur wilde geen kant op, vandaar dat ze me gevraagd heeft om haar te helpen.
ik heb nu echt ook zoiets van, zoek het allemaal maar uit en kom maar op. als ik zie wat dit allemaal al aan tijd, energie en frustratie heeft gekost en als je dan na maanden nog niet wordt geloofd dan bekijken ze het allemaal maar, hun probleem. ze heeft afgelopen vrijdag het allerlaatste betaalverzoek gekregen en dan krijgen we een deurwaarder met dagvaardiging.wat ik alleen niet begrijp is dat zij in april, van een ander incasso, een brief heeft gekregen en daar verder niets meer van heeft gehoord en in juni van weer een ander incassobureau. verder kan mijn dochter al die maanden niet fitnessen omdat haar de toegang wordt geweigerd omdat ze zogenaamd niet betaald heeft.en nog even wat antwoorden op jullie vragen puur heeft het bedrag zelf geincasseerd eenmalig voor de gehele periode februari 2015 t/m februari 2016.mijn dochter zal inderdaad gedagvaard worden, ik help haar gewoon. mijn excuus dat ik wat onduidelijkheid heb geschept. bedankt voor jullie reacties.