Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

la
lajolly - 17-06-2015 10:45:42
Computers & Telefonie

Libratone aankoop

Hallo,
ben dan naar de zaak terug gegaan goed voorbereid met alle tips en info van jullie.
hun waren zich van geen kwaad berust zo deden hun zaken en anderen winkels werkten ook zo.
spullen van het duurder segment werden in de zaak geplaatst hooguit 2 weken en werden dan verkocht zo wisten hun dat ze werkte.en ik was zeker niet de enige die dit kocht.
hij was geprikkeld maar wist ook dat ik de zaak niet zou verlaten voor er een oplossing zou zijn. hij bleef er bij dat dit hun manier van werken was en ik dat dit niet correct was behandeld.
ik kreeg wat rare voorbeelden van als ik kleren ging kopen dat tien stink mensen die van te voren hadden gepast ik die dan ook gewoon kocht. daar ben ik maar niet op in gegaan ik kwam voor een nieuwe diva soundbar die wel meteen zou werken.
ik bleef bij mijn standpunt ik wil een nieuwe geen showmodel en eentje die wel werkt. uiteindelijk zegde hij toe ik zou een nieuwe krijgen als ik dit wilde maar hij had hier geen begrip voor vertelde hij wel meerdere keren. volgende week na woensdag zou hij mij telefoneren ze waren besteld en onderweg.
dus nu ben ik benieuwd wanneer ik mijn nieuwe diva ga krijgen!
en laat dit zeker nog weten bedankt!
jolanda