Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ma
mariez - 18-06-2015 14:37:05
Computers & Telefonie

Hoge abonnements kosten sinds hi kpn is

[quote=tijger1 schreef op donderdag 18 jun 2015, 14:32]


volgens deze vragenlijst zou er helemaal niets veranderen aan uw abonnement. u zou er zelfs op vooruit gaan, want u kunt nu ook andere kpn klanten gratis bellen.

klik http://www.kpn.com/prive/welkom-bij-kpn/veelgestelde-vragen.htm">hier.

dien een klacht per mail in, want dat advies aan de telefoon is natuurlijk onzin.

ja dat klopt, dat ik er op vooruit zou moeten gaan, het is ook een fout in hun systeem dat ze er wel kosten voor in rekening brengen, vandaar de hoge rekening. ze zijn alleen wel ontzettend traag met verhelpen van dit probleem!