Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ve
verwijderd - 18-06-2015 18:48:31
Elektronica & TV

Retour pakket zoek geraakt bol.com waardeloos klantenservice

Heb contact gehad met post nl. zei geven aan dat het antwoordnummer bol.com in dit geval contact dient op te nemen met post.nl om een onderzoek te kunnen starten naar waar het pakketje zich bevind. wel heel raar als ik alsnog verplicht ben om te betalen want het zou heel raar zijn dat bedrijven als post nl of een bol.com zich hier niet voor verzekeren en daarnaast benadrukken zei zelf om de bon met de track trace code goed te bewaren.

maar goed iemand die hier ervaring in heeft???