Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ve
verwijderd - 18-06-2015 18:55:50
Elektronica & TV

Retour pakket zoek geraakt bol.com waardeloos klantenservice

Bol.com maakt gebruik van een antwoordnummer, daarmee zijn zij de verzenders van het teruggestuurde pakket. zij moeten dan ook onderzoek doen naar waar het pakket is gebleven. u bent nl niet de verzender. degene die voor het vervoer betaalt is de verzender.

ik heb dit nagevraagd bij post.nl omdat ik niet kon zien of mijn pakket was aangekomen bij een ander bedrijf dat ook een antwoordnummer heeft. de status bleef bij mij ook gewoon op het begin staan, terwijl het bedrijf het pakket allang binnen had.

toen hebben ze me uitgelegd dat bedrijven met een antwoordnummer zich kunnen wenden tot post.nl als een pakketje zoek raakt. spreek hier bol.com op aan. ook ik kon niet zien of dit pakket was aangekomen.

het beste kunt u niet de telefonische klantenservice hiermee 'lastigvallen' want die weten dit vaak niet.

zet eventueel uw klacht op de klachtenkompas. of doe het via thuiswinkel waar u bent aangesloten. zet dan in de mail uw track & trace code.