Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ve
verwijderd - 18-06-2015 19:06:06
Elektronica & TV

Retour pakket zoek geraakt bol.com waardeloos klantenservice

Nee, u hoeft niet te betalen. ook al is de koper in principe verantwoordelijk voor de terugzending, gaat het vanaf het inleveren op het postkantoor over in het retourproces waar bol.com voor verantwoordelijk is. u heeft dan het product in feite weer in de handen van bol.com gelegd.

u moet het wel melden bij bol.com, geef de track & trace. het kan ook nog zo zijn dat het in het magazijn van bol.com is weggeraakt. ik zag laatst op tv dat de 'terugstuurberg' steeds hoger wordt bij bedrijven.