Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

pi
pieterwolters - 18-06-2015 20:18:46
Elektronica & TV

Geen recht om te retourneren

Er spelen hier 2 zaken die de boel wat gecompliceerder maken:

a- de koelkast valt tegen (je zegt dat er minder mogelijkheden waren t.o.v. wat je had verwacht op basis van de website).
b- de koelkast maakt herrie, wat een defect zou kunnen zijn.

(a) is een reden om de koelkast binnen 14 dagen te retourneren, mits ongebruikt. maar je hebt de koelkast gebruikt terwijl dat niet nodig was om het uiterlijk en de indeling van de koelkast te beoordelen.
(b) zou een defect kunnen zijn, maar dat is geen reden om de boel te retourneren. de leverancier moet eerst in de gelegenheid worden gesteld om de koelkast te repareren.

zoals ik het zie is het enige recht dat je hebt dat mediamarkt de koelkast moet repareren en als dat niet lukt moeten ze een vergelijkbaar product leveren.