Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

pu
purejurist - 18-06-2015 22:00:23
Vrije tijd & Tuin

Betaling die niet ontvangen is

[quote=diumenge schreef op donderdag 18 jun 2015, 21:53]"schijnbaar", "in de lijn der verwachtingen", aannames dus, waar je conclusies "ts haar dochter heeft dus niet betaald" uit trekt, prima jurist ben je vast.

het is niet voor niks teruggeboekt en ts kan schijnbaar niks aantonen.
geen enkel incassobureau en ook jl niet zal door blijven zeuren als ts bewijs laat zien maar dat doet ze niet.
ja enkel en alleen dat het in februari afgeboekt is, maar met het afschrift van maart kan ze aantonen niet teruggeboekt.
en de incasso blijft bezig dus conclusie geld is wederom teruggeboekt en ja dan zal je toch zelf moeten bewijzen dat je betaald hebt.

maar buiten dat een bank belt echt niet op naar puur dat mogen ze niet eens voor een klant doen, 2 komt er ook geen telefonische info bij een bank naar buiten over deze zaken.
zo staan er nog een paar tegenstrijdigheden in bij ts