Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ar
arthurvanroekel - 19-06-2015 16:33:31
Computers & Telefonie

Onverwachte hoge internetkosten op factuur, geen sms ontvangen bij overschrijden dataverbruik:

We hebben naar satelliet gekeken, is een dure oplossingen en idd ook gewoon via een telefoonlijn. we wonen gewoon in buiten gebied bij arnhem dus buitenland is uitgesloten.

het pad van "bij overschrijding van de data limiet moet de snelheid omlaag gaan naar slakken-nivo en is dit kosteloos." ga ik uitzoeken. alleen reageert kpn nergens op. het enige wat ze willen is dat ik geen negatieve berichten op facebook plaats ;-)

we zijn in overleg met een advocaat om de vervolg stappen te bepalen