Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ve
verwijderd - 19-06-2015 20:04:02
Elektronica & TV

Retour pakket zoek geraakt bol.com waardeloos klantenservice

Zoekster schreef op donderdag 18 jun 2015, 19:06: u moet het wel melden bij bol.com, geef de track & trace.
zorg er wel voor dat je een bewijs van deze melding hebt, doe dit bijvoorbeeld via hun contactformulier op de site, uiteraard de ontvangstbevestiging goed bewaren.
sowieso nooit betalen, want dan ben je je geld simpelweg kwijt. laat bol.com gewoon weten dat ze dan maar naar de rechter moeten stappen indien ze hun geld willen.


qua aftersales scoort bol.com inderdaad bedroevend laag, mij zijn ze in ieder geval al een aantal jaar terug verloren als klant. wanneer het bij 'n simpele garantie afhandeling al nodig is om 7 keer een klacht in te dienen (dit is dus exclusief telefoontjes/mails om de garantie te claimen) en dan uiteindelijk uit coulance 'n waardebon krijgt van 20 euro, zie je mij echt niet meer terug.