Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ho
hopetobehelping - 21-06-2015 12:48:44
Computers & Telefonie

Vodafone geen bellen in t buitenland

Beste stevievl,

uiteraard allesbehalve netjes hoe de klantenservice van vodafone reageert. ze behoren gewoon te helpen en het te regelen (of duidelijk met redenen aan te geven dat iets niet kan).

geen idee hoe lang het contract van uw dochter nog loopt maar misschien niet onverstandig van uw dochter als ze eens rond kijkt wat andere providers te bieden hebben en overstapt naar een andere provider.

is er voor het abonnement wel een 'myvodafone' account aangemaakt (kan uw dochter zelf doen op de website) ?
als dat niet het geval is dan zou ik dat doen als ik u was. ik ben inmiddels geen klant meer bij vodafone en weet niet of 'buitenland bellen' aan of uit te zetten is in myvodafone.
bij t-mobile kan ik het blokkeren als ik dat zou willen. wellicht kunt u het zelf met een 'myvodafone' account gewoon regelen.

voor een klacht over uw telecomaanbieder kunt u de volgende stappen ondernemen, klik https://www.consuwijzer.nl/telecom-post/contracten-voorwaarden/vraag-klacht-aanbieder-telefonie-internet-tv">hier.