Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ho
hopetobehelping - 22-06-2015 18:59:02
Computers & Telefonie

Vodafone geen bellen in t buitenland

Beste stevievl,

geef u groot gelijk en zou zeker ook doorzetten met de stappen welke consuwijzer u aan gaat geven.

wel slordig in de reactie vanuit vodafone dat er dan geen email adres bij staat.

uit een eerdere reactie van de vodafonewebcare haal ik het volgende email adres: webcare.nl@vodafone.com (zie deze http://kassa.vara.nl/vraag-beantwoord/vraag/vadetail/vodafone-inruildeals-bedrog/?vhash=c749c73j">vraag).
gebruik in het onderwerp wat vodafonewebcare hierboven aangeeft (anders wordt uw mail wellicht direct verwijderd).
hoop dat het email adres nog correct is en dat men het eindelijk op gaat lossen en uw dochter ook gaat compenseren.