Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

zoekster
zoekster - 22-06-2015 23:45:06
Computers & Telefonie

Onverwachte hoge internetkosten op factuur, geen sms ontvangen bij overschrijden dataverbruik:

[quote=arthurvanroekel schreef op vrijdag 19 jun 2015, 17:39]nee geen idee waar het data verbruik vandaan komt. ik ben zelf geen it-er. ik heb de pc aan mijn zwager me gegeven, hij zit in de it en onderzoekt hem.

kpn belde op een moment, ze hadden een aanbod maar dan moet ik direct beslissen. het aanbod was alleen die dag geldig. ik heb gezegd dat ze op het email moesten zetten en dat ik erover na wilde denken. ik weet niet of dat een vorm van accepteren is..... in mijn optiek accepteer ik het bod als ik betaal.

nee, u accepteert een aanbod als u het aanvaardt. als u zegt dat u erover nadenkt, heeft u het niet aanvaard. overigens zet kpn u mijns inziens erg onder druk als het aanbod meteen aan de telefoon moet worden aanvaardt. weer erg klantonvriendelijk. wat heeft kpn geantwoord toen u zei dat u het aanbod op mail wilde hebben?

als u via mail heeft geantwoord dat u het aanbod aanvaardt, is de overeenkomst tot stand gekomen. dit gebeurt niet pas op het moment dat u betaalt.