Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

zoekster
zoekster - 23-06-2015 10:01:01
Huishouden & Energie

Klachten over laminaat

U heeft de verkoper 2 weken de tijd gegeven om de zaak te herstellen, dan zult u hem daarvoor de tijd moeten geven. als de problemen daarna blijven bestaan, of er ontstaat op de een of andere manier schade, dan grijpt u in.

wij kunnen dit natuurlijk niet zonder gezien te hebben beoordelen. het is wellicht handig een expert erbij te halen om de zaak te laten beoordelen. mocht de verkoper aangesloten zijn bij een geschillencommissie (gc), dan is het goedkoop om via die weg de klacht af te handelen. u moet eigenlijk binnen 3 maanden nadat de klacht is geconstateerd de gc inschakelen, maar aangezien ze er nog mee bezig zijn en u kort geleden schriftelijk de ingebrekestelling op papier heeft gezet, vermoed/hoop ik dat u nog bij de gc terecht kunt.

heeft u een rechtsbijstandsverzekering, dan kunt u die ook inschakelen na die twee weken. een second opinion blijft in dit soort zaken echter van cruciaal belang om het gelijk aan uw kant te krijgen. overigens vind ik het vreemd dat de legger de laminaat tegen de muur had gelijmd, ik dacht dat er altijd een heel klein stukje ruimte tussen muur en laminaat moest overblijven, maar ik ben geen expert.