Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

zoekster
zoekster - 23-06-2015 15:48:41
Computers & Telefonie

Tele2 hoge factuur voor dataverbruik € 1,- per mb!

[quote=tele2webcare schreef op dinsdag 23 jun 2015, 15:28]beste houtenw,

natuurlijk kan ik me voorstellen dat je niet blij wordt wanneer een factuur hoger uitvalt dan gebruikelijk. uit jouw verhaal maak ik op dat deze kosten gemaakt zijn voor datagebruik buiten de bundel; het is niet mogelijk dat er kosten gemaakt worden voor datagebruik wanneer 'mobiele data' uitgeschakeld staat, dus op één of andere manier heb je toch via 3g/4g mobiel internet gebruikt. vanwege privacywetgevingen, hebben wij als telefoonprovider geen inzage waaraan je de data precies verbruikt. wel kun je via jouw mijntele-account zien wanneer en hoeveel data je verbruikt hebt.

via https://www.tele2.nl/klantenservice/mobiel/abonnement/tips-dataverbuik/ kun je tips nalezen om je datagebruik te beperken. ook kun je via de mobiele app of via jouw mijntele2-account inzien hoeveel data je nog hebt. mocht je deze bijna verbruikt hebben, kun je een extra tijdelijke bundel aanschaffen. dat is vele malen goedkoper dan de situatie die nu ontstaan is.

groet,

jefta


al die adviezen maken niet meer uit, houtenw is al bij tele2 vertrokken.