Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

tm
tma - 24-06-2015 12:20:01
Vakantie & Reizen

Wat te doen als een servicenummer geen gehoor geeft

Nog een follow-up voor geïnteresseerden. uiteindelijk is het toch gelukt contact op te nemen per mail. uiterst beperkt en zeker niet 'voldoende'. in mijn geval was dit uiteindelijk geen probleem. het ticket is zonder verdere problemen gebruikt.

telefonisch contact opnemen zou ik uit eigen ervaring afraden. ik heb bij elkaar uren aan de telefoon gehangen, zonder ooit iemand van supersaver te spreken. naast de behoorlijke extra gesprekskosten is het vooral ook erg frustrerend. daarom zou ik toekomstige lotgenoten adviseren zo veel mogelijk per ( mail, social media, etc. ) te doen. op deze manier is het tevens een stuk makkelijker aan te tonen dat je (tevergeefs) contact hebt gezocht.

bedankt nog voor alle goedbedoelde input.