Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

eclipse
eclipse - 25-06-2015 12:55:09
Computers & Telefonie

Aio 5520

Hallo alle reageerders, ik kon niet eerder antwoorden daar ziggo eruit lag...
ik heb deze printer bij bol.com gekocht, december 2013 nu heb ik een retour formulier bij de buren geprint.
maar : ik las ook dat deze printer niet meer in de verkoop is. dus wat bol.com dan gaat doen? dus hp gebeld vanochtend, ik vertelde dat dit mijn 2e aio 5520 in 2 jaar was die de geest gaf, en dat ik de eerste 5520 bij bol.com nog kon inruilen tegen een andere. de 5520 is niet meer leverbaar door bol.com
de man van hp zei dat alleen het eerste jaar hp fabrieksgarantie gaf? ik zei ik heb van u de photosmart b010 die defect is ook met zwarte inkt. ik heb de aio 5520 eenmaal al geretourneerd en er een nieuwe voor gekregen, wilt u nu zeggen dat ik met nog 6 cartridges op voorraad ik geen printer meer heb waar deze inpassen ?? maar hij kon niets voor me doen... tot ik zei ja maar ik heb de vragen op de kassa site en radar site gezien en het probleem aangedragen, waarop ik even moest wachten, na ca 1 minuutje kreeg ik de mededeling dat er de 29 juny een nieuwe aio 5520 aankomt :-) zonet de bevestigingsemail gekregen.... dus nu ken het wel. in mijn hp account ken de man zien dat ik vanh hp de 930 c had ( wat mis ik dat kastje ) zelf lekker je inkt navullen , dat er de aio b010 staat dat er 2 x een 5520 staat , dat vondt hij bij nader inzien ook niet kunnen . wel raadde hij nog aan om vooral de setup cartridge te gebruiken bij levering. dus maandag of dinsdag komt er een derde 5520 in mijn account bij hp met een serial en product nummer. ... ik hou jullie op de hoogte... dank voor jullie reageren en tijd.. ik heb deze de laaste 2 dagen al zo vaak schoongemaakt dat met kalibreren nu ook de kleuren raar gaan doen :-) ook had ik hem zoals gezegt door jullie van de stroom gehaald en cartridge opnieuw ingebracht, vreemde was dan dat hij niet direct een testpagina afdrukt ?? maar goed, even geduld .....