Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

zoekster
zoekster - 30-06-2015 20:10:30
Computers & Telefonie

Klacht over pakani

Misschien maar gewoon weer de ouderwetse brief?

het ziet er overigens niet best uit als ik het zo bekijk op de klachtenkompas.
http://www.klachtenkompas.nl/pakaninl?f_s_v=all">klik
mensen krijgen hun geld niet retour, de retouren worden niet behandeld/verwerkt.

misschien moet u maar voor een wat grovere aanpak gaan.

vermeld in een mail naar pakani dat u een klacht gaat indienen bij de acm via consuwijzer.

klik https://www.consuwijzer.nl/klacht-indienen-bij-consuwijzer">hier

de acm pakt dit echter op als er meerdere klachten binnen komen. ik raad u aan om uw klacht nog een keer op klachtenkompas.nl te zetten en ook op klacht.nl . roep andere gedupeerden op om via consuwijzer een klacht in te dienen.

misschien wordt die persoon dan eindelijk wakker. ik heb het idee dat het een webwinkel is die wel bestellingen wil leveren, maar totaal geen zin heeft om geld terug te betalen bij een retour.

voor dit soort kleine bedragen gaan mensen niet naar de rechter en als een bedrijf niet aangesloten is bij een geschillencommissie sta je eigenlijk met lege handen. dan kan alleen de acm nog ingrijpen.