Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

do
don45 - 02-07-2015 08:51:01
Computers & Telefonie

Tele 2 abnm verlengen lukt niet, nu berekenen ze me teveel abn mgeld

[quote=tele2webcare schreef op woensdag 1 jul 2015, 15:40]he don47,

wat vervelend dat er onduidelijkheid bestaat over wanneer je mag verlengen. heb jij tussentijds je bundels een keer gewijzigd? verder is het inderdaad zo dat je korting op een gegeven moment verloopt. op je contract kan je zien hoe lang de korting zou lopen. ik wil je graag verder helpen, maar wil je dan een topic openen op ons forum? www.forum.tele2.nl.

groetjes,
su ling

als mijn contract 24 heeft geduurd (en dat heeft het) kan ik normaal kiezen voor een nw contract of opstappen naar andere (betere, klantvriendelijkere) provider?
wat is het probleem bij tele-2 ?
betaal nu de hoofdprijs voor een simpel pakketje. (1500 mb en 30 bel/sms minuten)
nergens duurder dan bij tele-2.
ik ben of het tele-2 forum meer mensen tegengekomen die van 38,00 plots naar 47,50 zijn gezet en het er ook niet met eens zijn.
wat is er aan de hand tele 2.
geen service meer of een nw regel : daar wij teveel klachten over onze service krijgen hebben wij besloten geen service meer te verlenen.
dit kan toch niet de bedoeling zijn voor een bedrijf dat nog wil groeien?