Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

edrick3
edrick3 - 02-07-2015 09:38:55
Computers & Telefonie

Klacht over reparatie satelietdecoder

Hallo mignongroes,

je wordt dus aan het lijntje gehouden.
niet bepaald een goede service.

de verkoper is uw aanspreekpunt. hij moet het probleem voor u oplossen of zelf contact opnemen met de fabrikant;
de eerste zes maanden staat u volgens de wet extra sterk. het is dan namelijk aan de verkoper om aan te tonen dat u het product niet goed hebt gebruikt. biedt de verkoper een jaar of langer garantie? dan geldt dat voor de hele garantieperiode.

kijk eens https://www.consuwijzer.nl/voorbeeldbrieven/aankoop/voorbeeldbrief-laatste-mogelijkheid-verkoper-herstel-product">hier voor een voorbeeldbrief

suc6