Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

zi
ziezotec - 02-07-2015 13:07:32
Computers & Telefonie

Klacht over reparatie satelietdecoder

Wij willen hier graag even een reactie opgeven...
helaas duren reparaties van dit merk lang. wij zijn afhankelijk van de importeur van dit merk.
de klant in dit geval heeft de ontvanger vanuit spanje opgestuurd naar ons. nog dezelfde dag sturen wij de reparatie door naar de importeur. het moederboard van de ontvanger bleek defect en is vervangen voor een nieuwe. om niet te veel tijd te verliezen, hebben we de ontvanger, op onze kosten, direct vanaf de importeur naar spanje laten sturen. helaas is er een fout in het bezorgadres gemaakt. dit is vandaag door de importeur aan postnl doorgegeven. dus de ontvanger zal in deze dagen bezorgd worden bij de klant. wij begrijpen de ontevredenheid van de klant, maar wij hebben naar ons vermogen deze reparatie zo goed als mogelijk kunnen oplossen. niet vergeten dat de klant niet om de hoek bij ons zit maar in spanje, het geen ook veel tijd in beslag neemt voor het heen en weer sturen van het apparaat.