Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

do
don45 - 03-07-2015 16:19:04
Computers & Telefonie

Tele 2 abnm verlengen lukt niet, nu berekenen ze me teveel abn mgeld

Ik was al blij met het antwoord van leonie van tele-2 maar het was van korte duur.
het nummer dat ik kreeg :daar werd ik weer terugverwezen naar de klanten (service)
die gebeld : nee we kunnen (of willen) niets voor me doen, 30 september.
wat heb ik aan het forum van tele-2?
precies : n i e t s.
misschien dat je bij tele-2 alleen maar iets bereikt als je met de belbus naar het hoofdkantoor komt.
weet zeker dat (met de camera erbij) het probleem zo word opgelost.

tele-2 : waarom kan het zonder camera niet worden opgelost. (colance)

ik ben diep teleurgesteld in deze provider.
net een sms van tele-2 ontvangen van bel ons even. (ze zeggen dat ze verschillende keren gebeld hebben en mijn voicemail aan de lijn kregen- mooi niet de telefoon heeft niet gegaan en met voicemail werk ik niet)
de mooie verhalen van tele-2 stappelen zich op/

ik had graag gezien dat ze me belden met de mededeling dat ik nu een nw contract met toestel kon afsluiten en dat de zaak daarmee was afgedaan.
na 30 september denk ik niet dat ik nog bij tele-2 wil blijven.
andere aanbieders genoeg.

tele-2 laat eens wat goeds van je horen????????