Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

hansje klein
hansje klein - 03-07-2015 23:58:41
Auto & Vervoer

Garantie voor motor e-bike gazellefiets

We zullen er toekomstig eerder voor moeten gaan pleiten de klassieke garantievoorwaarden te gaan staffelen a. naar een tijdsbegrip, zeg drie jaren b. het aantal gereden kilometers, dus drie jaren of 5.000km als maatstaf nemen. u geeft geen km/stand aan........ook c. de prijs kan een kwaliteits-indicatie zijn, goedkoper dan gemiddeld is geen overtuigende kwaliteitsindicatie. ikzelf vind dat d. het merk, het bewust opgebouwde imago en de daaraan gekoppelde service een rol mag gaan spelen, want daarmee worden verwachtingen gekweekt.

met het laatste punt heeft gazelle al vroegtijdig verloren. gazelle is net zo weinig nog een typisch hollandse fiets als het beste merk en van e-fietsen hebben ze klaarblijkelijk geen kaas gegeten als ik de reviews zo doorlees.

uw case is duidelijk en u kunt de akte sluiten, daat komt niets meer.
hoe of met welke organisaties zou men een andere generatie voorwaarden kunnen gaan verhandelen?