Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

edrick3
edrick3 - 04-07-2015 17:58:54
Auto & Vervoer

Garantie voor motor e-bike gazellefiets

Hallo arie de graaf,

.....gazelle wil hier geen enkele coulance geven ondanks 2 brieven van mij.
.....
al stuur je tien brieven ...

't is maar de vraag of het een ondeugdelijk product is.

een product voldoet niet aan de verwachtingen, en is dus ondeugdelijk als het product niet goed is. maar niet alle problemen maken een product ondeugdelijk. bijvoorbeeld als een product is versleten, is het niet ondeugdelijk. dat hoort er bij. een auto moet u bijvoorbeeld onderhouden. dat geldt ook voor sommige elektronicaproducten, zoals bijvoorbeeld een espressoapparaat. hebt u een product verkeerd gebruikt, niet goed onderhouden of hebt u een product beschadigd? en is het product daardoor kapot gegaan? dan moet u de kosten voor reparatie of voor een nieuw product zelf betalen.

lees de info van consuwijzer https://www.consuwijzer.nl/thema/garantie">hier.

met vr.gr.