Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

mi
mike95 - 05-07-2015 14:27:52
Computers & Telefonie

Filmspeler te vertrouwen?

Ik heb ook zo mijn problemen met filmspeler nl
hieronder mijn reactie

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------
beste [edit-red.],

met enige verbazing las ik uw reactie.
u geeft aan dat het een vingerafdruk zou zijn op het apparaat. ik ben echter van mening dat het meer dan dat was.
het ging echter niet alleen om het apparaat zelf, maar ook!, en dan met name de afstandsbediening en de voeding.
deze was zichtbaar voor meer dan een installatie gebruikt. van de gekleurde knoppen was de tekst zo goed als verdwenen dan wel versleten.
ook zat er vuil in de naden van de afstandsbediening. daar ik, zoals ik al eerder aangaf, een aanzienlijk bedrag neerleg voor dit apparaat, moet het gewoon in onberispelijke staat zijn.
het is immers geen vervangend maar een nieuw apparaat wat ik verwacht. daarnaast word dit ondersteund door het feit dat de batterijen al in de afstandsbediening zaten.
ook de hdmi kabel was gebruikt, de beschermdopjes lagen los in de doos. al het opengetrokken verpakkingsmateriaal lag ook los in de doos.
de doos had geen verzegeling, daarmee kunt u dus niet suggereren en zich verschuilen dat het recht op retour er niet inzit. de wet koop op afstand zegt expliciet, dat u een deugdelijke verzegeling moet aanbrengen. elke bedrijf, zelf bart smit, verzegeld zijn software of andere media.
werkelijk waar, het leek wel of alles in die doos gegooid was. de doos stond letterlijk bol en het zag er allemaal zeer onprofessioneel uit.

verder hebben we het apparaat niet gebruikt en weer netjes in de doos gedaan. werkelijk zeer netjes. netter dan hoe het bezorgd was.

u suggereert dat ik geld terug eis, maar ik heb gekozen voor achteraf betalen! ik wens dus helemaal geen geld retour.
expliciet heb ik in een begeleidend briefje aangegeven, dat ik gezien de teleurstelling, die ik op meerdere manieren geuit heb, geen vervangend apparaat wens. ik zie daarmee van de koop af.

we hebben dit apparaat met kennisgeving, binnen 14 dagen retour verzonden en ik heb hierbij de verzendkosten zelf moeten betalen. en dat is ook zo’n puntje.
op 13-06-2014 is het nieuwe “herroepingsrecht” in werking getreden. deze zegt dat retourzendingen binnen 14 dagen zonder opgave van reden, aankondiging en zonder bijkomend kosten moet kunnen geschieden. ik heb dus eigenlijk nog € 6,95 van u tegoed.

voor de goede orde geef ik aan, dat ik me helaas vergist heb in de professionaliteit die ik in eerste instantie van u mocht verwachte. e.e.a. word ondersteund met artikelen die ik gevonden heb op internet bij de website van vara-kassa: http://kassa.vara.nl/discussies/discussie/vadetail/filmspelernl-beter-vermijden/ en hier http://kassa.vara.nl/zoeken/?q=filmspeler&search=vraagenbeantwoord&id=153


ik ga ervanuit dat we vanaf nu deze discussie beëindigen. u heeft uw 2e hands apparaat retour, ik ben geen geld kwijt op de retourverzendkosten na en onnodig veel tijd.
als laatste wens ik ook van afterpay geen betalingsverzoeken meer te ontvangen. deze dient u te annuleren. zeker omdat ik geen apparaat in mijn bezit heb, en ik dus werkelijk nooit iets zal betalen voor een artikel dat ik niet fysiek in mijn bezit heb. als u nog iets gaat afzenden, zal ik deze weigeren en retour afzender laten sturen als niet besteld.


het gaat u goed.