Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

be
bettinaemf - 06-07-2015 18:42:20
Computers & Telefonie

Vodafone hoge rekening

Ja maar ik zat op een buitenlandse sim wat betekent dat al mijn email was gedownload en ik heb niet op social media gezeten. wat betekent dat door mijn sim erin te doen ik voor het opstijgen, zonder data te activeren ik 600 euro's zou hebben verbruikt! ik reis gemiddeld 30 keer per jaar naar het buitenland en ben mij erg bewust van de kosten die hiermee gemoeid gaan, en doe zeker niet moeilijk over hoge kosten die ik bewust maak, maar dit is buiten gewoon en kan gewoon niet. maar ik kom bij vodafone gewoon niet verder dan: "wij zien dat de kosten zijn gemaakt op 3 tijdstippen" en dat zijn tijdstippen dat ik al in de lucht zat... vind het erg frusterend. en weet niet zo goed wat ik er mee moet.