Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

edrick3
edrick3 - 06-07-2015 19:13:39
Computers & Telefonie

Vodafone hoge rekening

Hallo bettinaemf,

..... ik reis gemiddeld 30 keer per jaar naar het buitenland en ben mij erg bewust van de kosten die hiermee gemoeid gaan, en doe zeker niet moeilijk over hoge kosten die ik bewust maak, maar dit is buiten gewoon en kan gewoon niet. .....
blijkbaar is er deze keer dan toch iets fout gegaan.

misschien komt het webcareteam hier nog langs en verschaffen nog wat duidelijkheid.

als je het niet eens bent met jouw rekening, dan moet je dat zo snel mogelijk – in ieder geval binnen twee maanden – melden aan vodafone, afdeling special services, postbus 1500, 6201 bm, maastricht of via vodafone.nl/feedback. als je een klacht indient, moet je de openstaande rekeningen waarop je klacht geen betrekking heeft, gewoon binnen de termijn betalen. als je meerdere malen zonder rechtsgrond een klacht indient, mag vodafone kosten die daarvoor gemaakt worden, bij jou in rekening te brengen.

zie ook art.17 klachten uit de algemene voorwaarden.

met vr.gr.