Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ho
hopetobehelping - 06-07-2015 20:35:19
Computers & Telefonie

Vodafone hoge rekening

beste bettinaemf,

€ 600,- is wel erg veel, dat is gewoon een nieuw vliegticket.
als ik u was zou ik proberen om met vodafone een compromis te sluiten.

heeft u een bericht gehad van vodafone over uw hoge gebruik (of gebeurde dit pas na de € 600,-) ?
lees hier de regels voor kosten mobiele telefoon van de rijksoverheid, klik http://www.rijksoverheid.nl/onderwerpen/telefonie/regels-voor-kosten-mobiele-telefoon">hier.

er staat letterlijk: "kosten mobiel internet buiten de europese unie
buiten de eu gelden hogere prijzen voor mobiel internet. telefoonaanbieders moeten u waarschuwen als u voor bijna € 50 aan data heeft verbruikt. of als u de vooraf afgesproken datalimiet bijna heeft bereikt. u kunt dan aangeven of u wilt stoppen of doorgaan met mobiel internetten. zo kunt u onverwacht hoge rekeningen voorkomen.".

wellicht kunt u dit nog gebruiken als argument om tot een compromis met vodafone te komen.
u zult wel flink moeten aanhouden, het op facebook, twitter, melden wil ook weleens helpen.
de klantenservice van vodafone heeft een niet echt beste naam dus ik verwacht niet dat u met het bellen naar de vodafone klantenservice veel bereikt.
maar uiteindelijk zal de aanhouder winnen, veel succes !!