Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

vodafonewebcare
vodafonewebcare - 07-07-2015 10:13:15
Computers & Telefonie

Vodafone hoge rekening

Beste bettinaemf,

er kunnen meerdere oorzaken zijn, een aantal daarvan zijn er hierboven al genoemd. zonder je gegevens kan ik hier helaas nog geen definitieve uitspraken over doen. de dataverbinding en roaming-optie heeft in ieder geval niet uit gestaan als er een verbinding is geweest met een buitenlands netwerk. zoals mijn collega's al aangaven, tot 3 keer toe. indien je geen beschermende buitenland bundel hebt kan het in sommige landen inderdaad snel gaan. hiervoor hebben wij een extra bescherming voor als je in het buitenland data verbruikt buiten de bundel, namelijk een datalimiet.
indien je deze niet zelf hebt verwijderd of verhoogd, staat deze standaard op €50,- ex btw.

neem even contact op met onze klantenservice om dit nogmaals te bespreken nu je deze info hebt. er zijn op 3 tijdstippen gebruik gemaakt van data. vraag even na in welk(e) land(en) dit is geweest. wellicht vloog je op een bepaald moment laag waardoor een verbinding toch mogelijk was, of heb je in die 7 minuten voor de vlucht een grote datasessie gehad. wellicht heb je net een update ontvangen of zijn er andere apps of gegevens gesynchroniseerd.
kijk ook even op je telefoon bij instellingen > dataverbruik om na te gaan aan welke applicatie er data is opgegaan op dat specifieke tijdstip.

mocht je nog vragen hebben n.a.v. het telefoongesprek of dit bericht, dan kun je deze hier of op social media (twitter/facebook) stellen. je kunt uiteraard ook je klacht indienen via www.vodafone.nl/feedback indien het niet naar wens is uitgelegd of opgelost.

met vriendelijke groet,

mitch
vodafone 24/7 web crew