Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

crewmember
crewmember - 07-07-2015 12:48:01
Computers & Telefonie

Vodafone hoge rekening

In het vliegtuig kan je echt extreem zelden een heel zwak signaal ontvangen. (als je over een mast heen vliegt denk ik).

maar zelfs in de duurste landen (10 euro per mb) kom je dan zelfs na 80 uur over zon mast heen vliegen nog niet aan relevant dataverbruik door de korte duur van deze verbinding en het zwakke signaal.


verder is dit topic 100000 over onzinnige vodafone internetkosten. bij andere providers (op wat tele 2 na) hoor je niks. ondertussen geloof ik dus niet meer dat het aan de consument ligt.

dus of ze zijn bij vodafone incompetent en rekenen per ongeluk hoge kosten als je in het buitenland bent of ze doen dit express in de wetenschap dta je toch wel betaald.
welke van de 2 het ook is, blijf voortaan a.u.b. weg bij dit verachtelijke bedrijf.

verder kan je met je vluchtgegevens bewijzen dat je in het vliegtuig zat op het moment van het dataverbruik. dus laat vodofone het maar tot de rechter brengen. die gaat het denk ik nagenoeg zeker met je eens zijn.