Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

je
jeroenpm - 07-07-2015 13:08:40
Geldzaken & Recht

Senioren gsm

En hier, via klachtenkompas het "voorstel tot afhandeling". een knap staaltje kastje-en-muur. ik moet maar contact opnemen met het customer contact center.... welke flap.... zet nu zo'n antwoord op klachtenkompas?

momenteel hebben wij te kampen met een hardnekkige technische storing. deze zorgt voor problemen met het verwerken van een deel van de bestellingen, waardoor deze later worden bezorgd dan u van ons gewend bent. daarnaast is door deze storing ook bcc customer service op dit moment minder goed bereikbaar. natuurlijk doen wij er alles aan om de storing zo spoedig mogelijk te verhelpen en de gevolgen voor onze klanten tot een minimum te beperken. onze excuses voor de overlast.

het is voor ons hierdoor helaas op dit moment niet mogelijk klachten via externe kanalen zoals klachtenkompas op te pakken en wij verwijzen u naar onze site voor de contact mogelijkheden:

http://www.bcc.nl/klantenservice/contact-en-service