Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

md
mdascoota - 08-07-2015 10:29:45
Huishouden & Energie

Klantenservice van wehkamp

Ik heb geen gebruik gemaakt van het herroepingsrecht om de volgende redenen: ik was zo snugger om de doos van 2m hoog en 1.2m breed en diep in stukken te snijden nadat ik de bank en kussen had gecheckt of alles compleet en heel was, maw de originele verpakking had ik om te beginnen al niet meer, maar oké er staat dan wel " verpakking redelijkerwijs in originele staat", dus dat is discutabel.
bovendien zag ik pas na het in elkaar zetten en plaatsenndat er met het kussen resp. de hoes iets was.
ik had verwacht dat het " probleem" eenvoudig op te lossen zou zijn door nieuwe hoezen te sturen, dit hebben ze ook gedaan maar deze hadden hetzelfde euvel, en daarmee was inmiddels de herroepingstermijn van 14 dagen verstreken.
ik heb mij nu gewend tot klachtencommissie van de consumenten bond, hierop kan wehkamp reageren (of niet.......)