Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ve
verwijderd - 08-07-2015 11:37:44
Computers & Telefonie

Filmspeler.nl onbetrouwbaar

Joeke82 schreef op woensdag 8 jul 2015, 11:30: bah... dat ik dit niet eerder heb bekeken... :-(

ik heb namelijk afgelopen week een x9 besteld. kreeg netjes het apparaat na één werkdag binnen.
direct uit enthousiasme het apparaat aangesloten en de korte handleiding (a4'tje) gevolgd met de stappen die ik moest doen om alles te installeren/configureren.

na een uurtje of 2 kwam ik erachter dat dit apparaat helemaal niks voor mij is. ik ben iemand die al zijn films lokaal op 2 nas apparaten heeft staan en eigenlijk nooit stream. het menu vind ik onoverzichtelijk en nog een aantal nadelen die ik niet prettig vond.

netjes een mailtje gestuurd naar filmspeler dat ik het apparaat weer heel netjes verpakt heb en eigenlijk dus geen gebruikerssporen zijn, kreeg ik een mailtje terug dat ik het apparaat gebruikt had en daardoor alle recht vervalt over een retour....
ik heb nog aangegeven dat ik toch gewoon de korte handleiding heb gevolgd en verder niks extra's gedaan heb. maar schijnbaar is dit niet genoeg voor dhr. jack.
ik vraag me dus af hoe je dan in hemelsnaam dit apparaat kunt terugsturen wanneer je niet tevreden bent??

helaas ben ik dus 180,- euro kwijt voor een in mijn ogen waardeloos apparaat + een backup kaart... :-(

dag joeke,

zag je bericht en denk ik reageer even. het niet retourneren is helemaal niet rechtsgeldig, dhr jack gooit het op maatwerk etc. maar dat is dit helemaal niet. ten eerste mocht dat zo zijn moet het verzegeld verstuurd worden en dat is bij mij in ieder geval niet zo en ik schat bij jou ook niet.

ik raad je aan een klacht in te dienen bij het keurmerk qshops en evt afterpay als je via hen betaald, desnoods je rechtsbijstand verzekering even bellen (zijn algemene vw mogen helemaal niet volgens de wet koop op afstand). met jou zullen velen volgen waaronder ik en ik verwacht dan ook niet dat filmspeler hiermee door kan gaan.

succes stuur het apparaat gewoon aangetekend retour en ik ben benieuwd naar de voortgang.

mvg,
rik kok