Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

zw
zwaardvis - 08-07-2015 23:12:16
Computers & Telefonie

Geen mails kunnen beantwoorden

Het probleem kan ontstaan doordat de provider van uw email account controleert dat bij het verzenden er een aansluiting van deze provider gebruikt wordt. bv ziggo verzenden op een kpn aansluiting.
wellicht is een andere poort instelling voor verzenden de oplossing. een oplossing is in ieder geval altijd, om geen gebruik te maken van een provider gebonden email, maar van gmail. die werkt altijd.
u kunt uw eigen email(adres) laten ophalen door gmail of door laten sturen naar gmail, waarna u alleen gmail gebruikt voor lezen en ontvangen van alle mails.

welke providers gebruiken jullie? dan kan iemand nakijken of het met een poort# op te lossen is. maar nogmaals gmail is altijd een werkende oplossing.