Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ro
ron530 - 09-07-2015 18:17:57
Elektronica & TV

Receiver 3x in reparatie geweest, nog niet opgelost

Als u twee jaar nederlandse fabrieksgarantie heeft dan kunt u contact opnemen met pioneer nederland. redcoon staat er wel om bekend apparatuur middels parallel import op de nederlandse markt te brengen en dan is redcoon volledig verantwoordelijk voor de garantietermijn. ik vrees dat het laatste het geval is want anders had redcoon de handen niet teruggetrokken met in korte lijnen "zoek het maar uit" want wij doen niets meer. pioneer nederland contacteren wordt ook niets want zij staan niet te trappelen om een apparaat dat ze niet verkocht hebben te gaan herstellen. u heeft recht op twee jaar volledige garantie maar om die van redcoon ook te krijgen zeker nu die op 16-07-15 afloopt wordt een gebed zonder eind.
wat betreft het defect, de receivers van pioneer zijn niet zo snel in het verwerken van videosignalen met haperen tot gevolg. het meest handige is om de dvd speler rechtstreeks op de tv aan te sluiten.