Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

klarna-nl
klarna-nl - 10-07-2015 10:09:07
Auto & Vervoer

Betaling

Beste mevrouw schoenmaker,

naar aanleiding van uw bericht heb ik zojuist telefonisch contact met u opgenomen. helaas werd de verbinding direct verbroken. ik wil u graag verder helpen met uw factuur.

klarna is een achteraf betaalmethode. u hoeft dus pas te betalen nadat u uw bestelling heeft ontvangen. wanneer een bestelling is geannuleerd, dan behoort de webwinkel de factuur bij klarna aan te passen. spijtig om te lezen dat dit nog niet is gebeurd.

natuurlijk wil ik uitleggen hoe wij u hiermee kunnen verder helpen. wilt u daarom een e-mail sturen naar hello@klarna.nl met hierin de datum en het tijdstip waarop ik u telefonisch kan bereiken? dit kan op werkdagen tussen 08.00 uur - 17.00 uur.

ik zie uw e-mail graag tegemoet.

groet, ginny