Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ri
ringe052 - 10-07-2015 22:24:11
Geldzaken & Recht

Schadevergoeding bonita

Ik heb de broeken eind maart gekocht. ze zijn van de nieuwe zomercollectie. ik heb ze op de juiste manier gewassen. daarnaast zijn de broeken niet eens tegelijk gewassen en hebben ze beide hetzelfde probleem. ik ben reeds twee keer terug gegaan naar de winkel. de eerste keer zouden ze de broeken opsturen naar de firma. toen ik na 2 weken tevergeefs wachten terug ging bleek er niets te zijn opgestuurd. op de broeken staat maar liefst 3 x de naam van bonita geschreven. zij beweren nu dat ik de broeken niet in hun winkel gekocht zou hebben, ondanks het afschrift van de betaling. bonita is een duits merk. ik heb de broeken terug geƫist ( was niet zo makkelijk) en ben nu bezig met een klacht op het hoofdkantoor in duitsland. ze weigeren in de winkel ook maar iets te doen.
ik vind het belachelijk dat ze zo met hun klanten omgaan. ik denk erover ze nu schriftelijk terecht te wijzen.