Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

uwjurist
uwjurist - 11-07-2015 09:07:57
Geldzaken & Recht

Schadevergoeding bonita

[quote=tijger1 schreef op vrijdag 10 jul 2015, 22:02]uiteraard is die opmerking over twee jaar garantie niet relevant, maar het moet wel weersproken worden, anders kunnen anderen verkeerde conclusies trekken.

maar om te bewijzen dat die zes maanden nog niet voirbij zijn, zal de ts toch een aankoopbon moeten hebben.

behalve als de ts bijvoorbeeld kan aantonen, dat die broeken recent in de collectie zijn opgenomen. dat moet zo na te gaan zijn in de winkel.

ik blijf herhalen dat de aankoopbon niet nodig is, gezien het recente bankafschrift met exact het goede bedrag. en nu blijkt er op de labels ook nog bonita te staan.

@ vraagsteller: meld uw klacht op klachtenkompas.nl en/of klacht.nl. vaak komt men dan wel in beweging.

met vriendelijke groet,
mr. monique doomernik