Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

tijger1
tijger1 - 11-07-2015 18:51:39
Computers & Telefonie

online en kpn houden zich herhaaldelijk niet aan de afspraken. hoe dien ik een schade claim in? :(

Compensatie voor de dagen dat u zat te wachten, kunt u wel vergeten.

eind 2012 ben ik overgestapt voor alles naar kpn. afspraak voor monteur, die kwam niet. in die week vijf afspraken waarvan nog twee keer een monteur niet kwam. aansluiting gaf op alle fronten problemen.

eindelijk alles werkend na een week.

toen heb ik een keurige klachtenbrief geschreven en ook de andere foutjes aangehaald die zij gemaakt hadden.

kreeg daarna van de backoffice een telefoontje met welgemeende excuses en een schadevergoeding.

keurig geregeld.

maar wat kan online er aan doen?