Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

dylankai1975
dylankai1975 - 11-07-2015 19:09:57
Computers & Telefonie

online en kpn houden zich herhaaldelijk niet aan de afspraken. hoe dien ik een schade claim in? :(

Ik snap dat ik een dagdeel thuis moet zijn voor een monteur. maar als die niet komt dan moet ik dus later wéér een dagdeel vrij nemen. geen afzegging, geen mailtjes, niks nada noppes.
terwijl ik wel die 'kosten maak' en feitelijk gewoon twee dagen van mijn leven kwijt ben, anders gerekend ga ik dus gewoon twee dagen eerder dood door dit toedoen (en dan heb ik het niet over mijn bloeddruk en verhoogde hartslag... inmiddels nu dus drie dagen omdat ik me er bijzonder over opwind dat zogenaamde professionals je gewoon laten stikken. het is niet alleen onprofessioneel wat ze doen, het is ook onbehoorlijk en ik kan die dagen niet werken; ergo het lijkt mij dat ze verwijtbaar zijn en dat ik dus wel degelijk een claim zou kunnen indienen. maar goed hoe is wel de vraag...

ik neem in elk geval geen genoegen met een paar tientjes coulance... da's een uurloon... niet dat van twee dagen voor niks wachten... plus de rest die ik nog moet zien te doorstaan...