Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ho
hopetobehelping - 11-07-2015 19:56:14
Computers & Telefonie

online en kpn houden zich herhaaldelijk niet aan de afspraken. hoe dien ik een schade claim in? :(

Beste dylankai1975,

begrijp dat u zich opwind over wat er gebeurd is. overdrijf het niet, denk aan uw gezondheid. u schiet er niets mee op om u te veel op te winden over zaken waar u toch niets aan kunt doen.

u heeft een overeenkomst met online.nl. dat online.nl vervolgens kpn inschakelt (moet inschakelen) doet niets af aan de overeenkomst die u met online.nl heeft.
uw aanspreekpunt voor uw klacht en schade claim is dan ook online.nl.
als ik u was zou ik beginnen met een klacht in te dienen bij online.nl, klik https://www.online.nl/klantenservice/contact/">hier.

levert u dat niets op dan kunt u verdere stappen ondernemen, klik https://www.consuwijzer.nl/telecom-post/contracten-voorwaarden/vraag-klacht-aanbieder-telefonie-internet-tv">hier.