Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

zoekster
zoekster - 12-07-2015 11:01:52
Geldzaken & Recht

Schadevergoeding bonita

[quote=1953 schreef op zondag 12 jul 2015, 01:41]

als u kunt aantonen dat u € 232,00 heeft betaald en u hebt de kassabon nog voor de 2 jaar wettelijke garantie, dan begrijp ik niet waarom bonita zo moeilijk aan het doen is.
ik begrijp het wel, ze zullen dan nl de overeenkomst moeten ontbinden en terug moeten betalen. aangezien herstel of vervanging niet mogelijk is. vervanging zal naar ik aanneem hetzelfde gebrek laten zien.

verder vind ik dat ringe052 al heel aannemelijk heeft gemaakt dat de broeken daar zijn gekocht. waarom zou de winkel in eerste instantie de broeken terugnemen en willen terugsturen naar de firma als ze niet daar zijn gekocht?
met drie keer bonita op de broeken?

als u ook nog in de buurt van den bosch woont is het ook aannemelijk dat u ze in de bonita zaak van den bosch heeft gekocht. ze hebben zich daar zeker achteraf bedacht dat ze het erop gooien dat de broeken daar niet zijn gekocht.

ze weten het heus wel, maar proberen er onderuit te komen. slechte zaak.

u kunt naast flink rammelen op het internet ook nog een brief en mail sturen, waarbij u gebruik maakt van deze voorbeeldbrief

klik https://www.consuwijzer.nl/voorbeeldbrieven/aankoop/voorbeeldbrief-ontbinding-koop-onmogelijkheid-herstel-vervanging">hier

pas deze aan uw situatie aan.

maximale druk zetten is in zo'n geval het beste.