Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ho
hopetobehelping - 12-07-2015 16:24:48
Computers & Telefonie

Help

Beste lois1321998,

u heeft al een heleboel ondernomen om uw telefoon goed werkend te krijgen.
uw aanspreekpunt is volgens de wet de verkoper, dus gsm2buy.nl. meer informatie leest u https://www.consuwijzer.nl/elektronica/ontevreden-over-aankoop/rechten-bij-product-dat-niet-goed-ondeugdelijk-is">hier. hier leest u ook wat u verder nog kunt ondernemen.

als ik uw vraag goed begrijp dan loopt u eigenlijk bij gsm2buy.nl tegen de muur aan. natuurlijk kunt u gsm2buy.nl daar op aanspreken maar dat kan u veel tijd en energie gaan kosten.
de suggestie die eerder genoemd is om rechtstreeks contact op te nemen met samsung vind ik daarom nog niet zo verkeerd. als u uw toestel opstuurt dan is het altijd maar de vraag wat er daadwerkelijk mee gebeurt (lees dat u uw toestel al een keer ter reparatie aan samsung heeft aangeboden).
wellicht is het een idee om aan samsung voor te stellen om (op kosten van samsung) het probleem te laten uitzoeken door een samsung gecertificeerd reparateur zodat u langs kunt gaan en ter plaatse kunt wachten. lees dat u uit de omgeving van zaandam komt, wij hebben een s4 laten repareren (was stuk, onze eigen schuld) door een gecertificeerd reparateur in amstelveen (konden we een uurtje later ophalen).