Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ve
verwijderd - 15-07-2015 17:39:00
Geldzaken & Recht

Dit kan een makelaar toch niet maken.

Pieterwolters schreef op woensdag 15 jul 2015, 17:27: opvallende nieuwe trend bij klachten: in het recente verleden gingen de vragen over hoe je tot een oplossing kon komen. tegenwoordig lijkt het vooral over compensatie te gaan. en maar lachen over die domme amerikanen, maar we zijn kennelijk net zulke graaiers geworden.

volgens mij staan wij ook volledig in ons recht om dit te vragen, oplossingen hebben we al lang geprobeerd. overleggen, na bellen en uit de goedheid van ons hart maar mee blijven gaan in de tijd die de koper nodig had. (waren ook andere kopers, maar we waren al zo ver met deze mensen dat we er in geloofden dat het goed zou komen)
constant beloftes van de koper dat het toch echt wel goed zou komen in een korte tijd.

de makelaar hoort hierin dan onze wensen door te geven aan de koper. vooral als je zegt; uitstel onder de voorwaarde dat er compensatie is'.

natuurlijk kijk ik dan naar de schade die we hebben geleden, lijkt mij logisch. we hebben het niet breed en dit heeft ons 7000 euro gekost. ( zonder makelaar kosten en notaris)