Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ho
hopetobehelping - 28-07-2015 15:12:35
Computers & Telefonie

Vodafone betalingsproblemen

Beste jeffrey40,

de klantenservice van vodafone heeft helaas niet zo'n goede naam. de reactie van vodafone verbaast mij dan ook niet.
wat mij wel verbaast is de reactie van uw bank, 'mijn bank stelt voor om aangifte te doen'.
heeft u enig idee waarom uw bank voorstelt om aangifte te doen ? wat is het strafbare feit dat uw bank vermoed dat er gepleegd is ?

als u 'handmatig' uw factuur betaald heeft dan wordt deze wellicht niet door de automatiseringssystemen herkend. hierdoor wordt uw factuur, na uw betaling, niet automatisch als 'betaald' aangemerkt. de klantenservice medewerker/ster heeft waarschijnlijk alleen een scherm voor zich waarin staat of u wel of niet betaald heeft. omdat uw factuur als (nog) niet als betaald is aangemerkt krijgt u de reactie die u nu krijgt. aan de vodafone zijde dient men gewoon de betalingen die niet men niet heeft kunnen matchen te verwerken en de bijbehorende aanpassingen in het automatiseringssysteem te doen. dat heeft men blijkbaar tot op heden helaas nagelaten.

als ik u was zou ik niet te lang wachten om zelf actie te ondernemen. hier leest u wat consuwijzer erover zegt, klik https://www.consuwijzer.nl/telecom-post/contracten-voorwaarden/vraag-klacht-aanbieder-telefonie-internet-tv">hier.
zoals u al gemerkt heeft helpt bellen niet echt. alle communicatie bij voorkeur zwart-op-wit (brief/email). wellicht heeft u het al gedaan maar zou anders meteen een klacht op de site van vodafone indienen, klik https://www.vodafone.nl/feedback/">hier.