Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

je
jeffrey40 - 16-07-2015 18:40:38
Computers & Telefonie

Vodafone betalingsproblemen

Beste tijger1,

ik betaal normaal inderdaad per automatische incasso maar door onvoldoende saldo op dat moment heeft er een stornering plaatsgevonden.
op eigen initiatief heb ik toen 2 weken later een handmatige betaling uitgevoerd met een andere betaalrekening naar het banknummer van vodafone waarmee zij de automatische incasso uitvoeren met vermelding van klantnummer en factuurnummer.
ik heb hiervan een kopie van de bankafschrift gemaild waarop de betaling af te lezen is naar de credit admin afdeling waarmee ik email contact heb maar ik kon niet echt tot ze door omdat zij maar blijft ontkennen dat er een handmatige betaling heeft plaatsgevonden en het bewijs dat ik gestuurd heb niet relevant is...

het antwoord op je vraag waarvan ik aangifte zou moeten doen blijf ik je verschuldigd maar ik denk dat het zou kunnen gaan om oplichting of fraude aangezien ik bewijs heb dat er een betaling heeft plaatsgevonden..

ik hoop snel op een oplossing want ik raak hier erg gefrustreerd van, puur omdat het van mijn kant geen onwil is geweest en ik naar alle goedheid heb gehandeld.

gr,